Monday, January 14, 2013

Changes...

რა კარგია რომ არსებობს Facebook, ახლა ისე გავმხიარულდი ჩემი ძველი სტატუსების კითხვით. თაიმლაინზე 2009 წელში გადავედი, თურმე რა სხვანაირი ვყოფილვარ 4 წლის წინ. რაღაცნაირი გრძნობა დამეუფლა და თბილად გამეღიმა ჩემს თავზე, რა უაზრობებზე მეშლებოდა ნერვები და როგორი შეყვარებული ვიყავი, უაზროდ შეყვარებული )) (ერთი რჩევა ჩემგან, შეგიყვარდეთ, მაგრამ თავი არ დაკარგოთ). წელბთან ერთად რამდენიმე მეგობარიც დავკარგე, ერთზე ყველაზე მეტად განვიცადე, მაგრამ უფრო მეტი შევიძინე, თან ძალიან კარგი ადამიანები. გავიზარდე, ვთვლი რომ ბევრად გავიზარდე.  მოვპარავ ჩემს ერთ–ერთ მეგობარს და დრო მართლაც ყველაფერს ცვლის. 2010–შიც უაზრობებზე ვრბაზდებოდი, აი ახლა რომ ვუყურებ მეცინება. აი ეგ წელი ყველაზე მაგარი იყო ჩემს ცხოვრებაში და იმედი მაქვს უკეთესები წინ მელის. usmineet chiqos :) ერთ–ერთი დაპოსტილი ჩემს ვოლზე, ლექციაზე ვისხედით და  Facebook–ზე შემოვძვერით, ჩიქობავა ლექტორი იყო ჩვენი))) გამახსენდა ეგ მომენტი))) მაკროეკონომიკის ლექცია გვქონდა და ალბათ გადავიღალეთ))
 lankaa shen ro ar xaaar eseni ar mepadzelnikebian karaokezee :(( :*:*:*:*:* იმედია ერთ–ერთი ჩემი მეგობარი ამოიცნობს თავის თავს :)))) ჩვენი Bad Day  მაინც ყველაზე მაგარი ხო))
 თვალს ვავლებ ჩემს ვოლზე დაპოსტილ კომენტარებს და ვხვდები რომ ძალიან მაგარი მეგობრები მყავს :)))))) რამდენი რამ მომხდარა 2010–ში.. სამწუხაროა რომ ლონდონის მეგობრები ისე აღარ მეკონტაქტებიან,როგორც ადრე.
ყველაზე ხშირად ერთ ინგლისელ მეგობარს ვწერ წერილებს...
–Hey Lanka! Hope I didn't miss you. Whereabouts are you? Still in London?
Jen :) ნეტა ვიყო აი ამ წამს :)))
რამდენი ადამიანი მწერდა მხოლოდ იმიტომ რომ ლონდონში ვიყავი და ახლა არ ვახსენდები, თითქმის ყოველ დღე მახსენებდნენ საჩუქრებს :)))
2009–შიც მიყვარდა და 2010–შიც მაგრამ გადამიყვარდა :)))))))
cvims , cvims , gruxunebs
ca chamodis dziirsooooo ...
 ))))))))))))))))))))))))))  ამაზე ჩემი მეგობრის მთაწმინდის სახლი მახსენდება, იქ "დავწერე" ეს შედევრი )))) კარგი იყო, ძალიან კარგი ეგ პერიოდი, მარტო ცხოვრობდა და თითქმის სულ მაგასთან ვიყავით...
zogierti bavshvi shemtxvevit chndeba, chemi bavshvic ase gachndeba , chasti bibberic xom ase gahnda arada exla milioneria:D:sD::D gecnoba es praza ert-erti filmidan? P.S. mmmmmm xval ragaceeebi unda mogikveeeeee ამაზე ძალიან გამეცინა :))))))))
2011–ში მომწონდა ერთი ბიჭი, ძალიან დიდხანს. გავიცანი, მაგრამ ვერ გავიცანი მაინც :))))))))) მოკლედ გრძელი ამბავია, მაგრამ მაინც კარგად მახსენდება პლატონურად როგორ ვეტრფოდი უნივერსიტეტში. რაებს ვაკეთებდით მე და ჩემი დაქალები..
 მოგიყევით ჩემი ისტორიის გარკვეული ნაწილი, უმეტესობა  Facebook–ის საშუალებით გავიხსენე  და ამიტომ ცუკერბერგ მადლობა რომ შექმენი ეს სოცილაური ქსელი. გაგრძელება იქნება აუცილებლად, უკეთესი ისტორიებით..





ლონდონი მართლაც ხშირად მესიზმრება... გკოცნით..

1 comment:

  1. lankaa shen ro ar xaaar eseni ar mepadzelnikebian karaokezee :(( it's me ^_^ ხო გეუბნებოდი კაი არიიიიი)))) <3 ჰაჰა ძაან მიყვარხარ!!! <3

    ReplyDelete