Thursday, June 30, 2011

გილოცავ დაბადების დღეს...

დღეს ჩემი ერთადერთი და 18 წლის გახდა.. მინდა მთელი გულით მივულოცო და ვუთხრა:
მიუხედავად იმისა, რომ ერთმანეთს ხშირად არ ვეუბნებით თბილ სიტყვებს (იმიტომ რომ ჩემი და არ აღიარებს ხოლმე),  იცი, რომ ძალიან მიყვარხარ.. 18 წელია შენთან ერთად ვიზიარებ ყველაფერს... ახლა რომ მახსენდება, თურმე რამდენი დრო გასულა.. ჩვენი თავი ძალიან პატარები მახსოვს.. გახსოვს, როგორ ვჩხუბობდით ხოლმე? როგორ გაწვალებდი და თმებს გწიწკნიდი... მერე სკოლაში ხელიხელ ჩაკიდებული რო დავდიოდით... პატარები ისე ვგავდით ერთმანეთს, ყველას ტყუპები ვეგონეთ, მიუხედავად იმისა, რომ თითქმის 2 წელია ჩვენს შორის სხვაობა... ხო,  ხშირად ვერეოდით ერთმანეთში, ზოგს ერთნი ვეგონეთ... მერე გავიზარდეთ... მერე ჩვენს შორის თითქოს ბზარი გაჩნდა... დები ვიყავით და თითქოს არ ვიყავით... ალბათ ეს გარდატეხის ასაკის ბრალი იყო... ვერ ვუგებდით ერთმანეთს და ხშირად ვჩხუბობდით... მერე კიდევ გავიზარდეთ, ჭკუა მოგვემატა და მივხვდით რომ უაზრობაზე ჩხუბი არ ღირს და ისევ ერთად დავიწყეთ სიარული.. საერთო მეგობრები გვაყვს უკვე, შენი დაქალები ჩემები გახდნენ და პირიქით.... ახლა უკვე 18–ის ხარ.. მე 20–ის გავხდები მალე... რა დიდები ვართ და ამასთან ერთად ისევ ბევრი რამ გვაქვს სასწავლი... იცი, არ მჯერა! ვერ ვიჯერებ რომ უკვე ამხელები ვართ...
მე მინდა გისურვო, რომ ოცნებები აგიხდეს... ვიცი რამხელა ამბიციები გაქვს და ისიც ვიცი, რომ აუცილებლად მიაღწევ... მაგრამ პირველ რიგში მინდა, რომ ბედნიერი იყო და ყველა შენით ამაყობდეს, მე კი ახლაც ვამაყობ შენით...
ძალიან ძალიან მიყვარხარ ჩემო პატარა დაიკო... ♥♥♥♥♥♥

2 comments:

  1. ♥♥ ვაიმე ლაან, გავთბიიი
    მიყვარხართ 2ივე

    ReplyDelete
  2. ჩვეენც გვიყვარხარ ძალიაან ქეეთ :***

    ReplyDelete